Denny en Lies de wereld rond

Voorbereidingen in volle gang

Waar blijft de tijd? Dat vragen we ons wekelijks af tijdens de voorbereidingen voor onze reis. Op 4 oktober is het namelijk al zo ver: onze reis gaat beginnen! Tot die tijd staat er nog een hoop op het programma. Van inentingen halen en de juiste kleding en spullen aanschaffen tot het leegruimen van ons appartement en natuurlijk het afscheid nemen van jullie allemaal. Hoewel we 'afscheid nemen' wel wat te heftig vinden klinken... Met alle mogelijkheden tegenwoordig gaan we zeker contact houden met het thuisfront: Via deze blog, maar ook per SMS, mail, telefoon en Skype. En anders kunnen we altijd nog een postduif sturen! :-)

Route
Op de kaart kunnen jullie zien welke route we ongeveer zullen gaan afleggen. We hopen de volgende landen te bezoeken: Peru, Bolivia, Chili, Argentinie, en dan via Paaseiland en Tahiti naar Nieuw Zeeland, Fiji en Australie.

Op de hoogte blijven
Als je je met je e-mailadres registreert (aan de rechterzijde van deze pagina), dan ontvang je een bericht wanneer we weer een nieuw verhaal of nieuwe foto's op de site hebben gezet. En natuurlijk blijven we zelf ook graag op de hoogte van wat er speelt aan het thuisfront, dus schroom niet ons ook berichtjes te sturen! :-)

-- PS: Jullie hoeven ons geen fotoruimte kado te doen hoor! We hebben al wat kado gekregen -bedankt!- en we hebben daardoor voorlopig echt wel genoeg ruimte. Die kadotip wordt door de website automatisch bovenaan geplaatst...

Reacties

Reacties

Sis

Yo! Allereerste berichtje ever op jullie blog :D Leuk om jullie zo te volgen. En wie weet mag ik wel een keertje een blog meeschrijven :)

Kus!

Inge

Haha, als je de kaart rond draait, lijkt het net alsof jullie nooit meer thuis komen. Voor de rest alleen maar jaloers :)

Pa (Van der Boon)

Zojuist jullie reisschema ingezien, da's niet mis. Wél een beetje uitgerust weer terugkomen hoor. Maar over thuiskomen praten we verder nog niet: eerst heerlijk weg en genieten. Ben benieuwd naar jullie verhalen straks. Goede reis!

Sandra

Geniet van de voorbereidingen! En jullie route... Oooo geweldig zeg!
X

Anne Woertman

Wat een mooie plannen! Klinkt erg fijn! Mocht je nog tips willen voor peru, dan kun je op mijn oude weblog kijken: http://www.annewoertman.waarbenjij.nu/
Succes met alle voorbereidingen en alvast heel veel plezier op reis!!
Groetjes, Anne

Leny

Ik was zaterdag wat aan het opruimen en stuitte op de voorpagina van mijn anwb/reizen blad, waarin een aflevering van een Peru-reis, en aan het eind daarvan een verwijzing naar het tweede deel in een ander nummer. Ik heb ze voor jullie uitgescheurd, maar misschien weet je er al het nodige van, maar tips zijn altijd handig (en welkom, neem ik aan). Ik zal ze eerstdaags in jullie bus proppen, of is via je pa ook goed? Er staan ook wat paktips in, vandaar. Ik ben nog niet klaar met opruimen, dus misschien kom ik deel 3 ook nog ergens tegen. Ik zal zo ook nog even fotoruimte kado doen, als ik erachter kom hoe dat moet.
Groetjes, Leny

Alma

Wat gaan jullie gigaveel indrukken opdoen in diverse verschillende sferen. Zouden jullie wel tijd hebben om 'n blog bij te houden? Wél doen, hoor, al was het maar om de belevenissen voor jezelf 'n beetje op 'n rijtje te houden! Enne .. kunnen wij met jullie meereizen. Geniet!

Heddy

Tjonge, tjonge, wat een reisplan! Het zit blijkbaar in jullie familie, al die reisplannen!
Ik kan alleen maar zeggen, geniet er maar van!
Een nicht van Jan heeft vorig jaar ook zo'n wereldreis gemaakt, misschien vinden jullie het leuk om te lezen:
http://onderweg2010.blogspot.com/search/label/Argentini%C3%AB
Veel voorbereidingsplezier!

Bonno

Wauw, ik ben net terug van onze eigen wereldreis, maar ik ben nu alweer jaloers naar die van jullie.

Yvette

Heel veel plezier alvast! Nog even voorbereiden... maareh ben stik jaloers natuurlijk (-:
Ik lees graag jullie verhalen!
Groetjes Yvette

Marjolein

WOW !!!

Ooit iemand gezien die groen ziet van jalouzie?

Binnenkort gaan jullie het beleven.

Jaume and Anna

Hi Lies and Denny
although we do not understand what is said in the blog (just a general sense :) ) we have seen the travel map and are very very jealous of your stay in the French Polynesia. I have to know that it our dream-trip!!!
Please cheer for us when you are there in an overwater-house!! je je je
Keep in touch and looking forward to meet you in Barcelona
A&J

Barbara

cool lies! suuper veel plezier! geniet! xxx

Es

Lieve allebei,
Nog 1 nachtje! Eindelijk gaat het gebeuren, we gunnen jullie zooo deze droom. Geniet en kom veilig terug! We volgen jullie hoor,
dikke knuffel uit harderwijk X

tante Nel van Dam

Heb net jullie tocht gevolgd op de Huayhuash, lijkt me een prachtige ervaring, ik denk dat dat hondje 50cent heeft gekost!!.Ik blijf jullie tocht volgen, veel plezier en jullie zullen nu wel een beetje beter ruiken na de was en een douche.. DDaagg Look after each other .Love tante Nel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!