Denny en Lies de wereld rond

Frans Polynesië

Het binnenland van Moorea.

Reacties

Reacties

Leny

Is er ook niet zo'n eiland bij Disney, of de Efteling? Kunnen wij er ook heen. En bij de ingang een zakje weer.

Nicky and Geoff

What a paradise! I think you guys are doing it tough??? Maybe you needed the break after Sth America. I didn't see a photo of Lies with the sharks? You are braver than I am - I wouldn't have swum with the stingrays or sharks even if they are friendly! Enjoy Sth Island with Floor. We went there in 2009. Beautiful.

jules

Kunnen jullie niet zelf je foto's maken? Moet je werkelijk alles uit een reisfolder knippen? Wie zijn die mensen op die reisfolderfoto's?
OK, schitterend allemaal.
Groetjes,

Jules

van leerling aan opperhomo

Zit ik dus hard te werken om mijn hoofd boven water te houden, economische crisis, kleinere auto, extra kind om meer kindertoeslag te krijgen in de hoop ooit zo'n reis te kunnen maken, kleinere kantoorruimte, secretaresse op schoot wegens gebrek aan ruimte, extra woning die je aan straat stenen niet meer kwijt raakt ...zie ik al die foto'sss.... Het voelt haast als een soort marteling. Krijg ik ook nog een kaartje met allemaal van die intellectueel geklede vrouwen met een ernorm karakter hahaha....waar ging het mis in mijn leven...

groeten Oliver

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!